Subscribe

higepon blog

2009-02-13

続 aobench

mosh

とりあえず vec の保持に bytevector は重すぎるので vector に変えた。
プロファイラを見て気付いたのだが Mosh で aobench を走らせると実行時間の半分が (random-real) に費やされている。要改善。
コードは id:mjt さんのものがベース。
http://code.google.com/p/mosh-scheme/source/browse/trunk/bench/aobench.ss

higepon 2009-02-13 17:22

Bookmark this entry on Hatena::Bookmark
Tweet
Remove all ads
  • Read more
Write a comment
« Texturing - Real-Time Rendering 1つ壁を越えたら »
Profile
id:higepon id:higepon
Subscribed unsubscribe Subscribe Subscribe
About this blog
Search
Links
  • Hatena Blog
  • ブログをはじめる
  • Weekly Hatena Blog
  • Hatena Blog Pro
Recent Entries
  • 2022年振り返り
  • How GC in unsafe loxido works
  • Finalize, Sweep and Rooting - Understanding Rust GC
  • Trace - Understanding Rust GC
  • Mosh compiler/VM のデバッグを1週間続けた話
Archive

Start using Hatena Blog!

higepon is using Hatena Blog. Would you like to try it too?

Start using Hatena Blog (Free)
What is Hatena Blog?
higepon blog higepon blog

Powered by Hatena Blog | ブログを報告する

Quote saved.

Login to quote this blog

Failed to save quote. Please try again later.

You cannot quote because this article is private.

Subscribed unsubscribe Subscribe Subscribe